Blog o stvareh, ki ležijo na tleh in čakajo na nas.

NAMIG: za moje povezave ali arhiv novic pritisni na tipkovnici tipko "End".

4. april 2007

Roots revisited

Ravnokar sem razmišljal kako naši stari jamrajo (pa že tudi mi, v študentskih letih[!]), da mlajše generacije ne sprejemajo vrednot, ki jih imamo mi. Pa so jih nam res dali? So gotovi v to? Ker meni se zdi, da je zato potrebna veščina, ki je nobeden nima sam po sebi, čeravno nima daru za to.

Primer, na katerem sem razmišljal: birma

Že v mojih letih (10 let nazaj) se je govorilo, kako nekateri gredo k birmi samo zaradi daril, ki jih dobijo ob tem. Danes pa so cifre birmancev že kriminalno nizke. In vsi samo objokujejo tradicijo in obtožujejo materializem in dekadentnost zahodnega načina življenja. Birma, ki naj bi bila nekakšna iniciacija v Cerkveno skupnost mi (tehnično gledano, hvalabogu pa za Svetega Duha) ni kaj bistveno pripomogla k moji veri. Imeli smo nek seznam vprašanj in odgovorov, ki naj bi jih kot "odrasli" kristjani poznali a ne vem, če se mi je kaj neposredno ohranilo do danes :-) Kje je drža človeka? Drža kristjana? Mogoče je ti od pubertete razgnani mladostniki ne bodo opazili a vendarle čutijo človeka, ki je dober. Mogoče vam bodo čez 10 let to tudi povedali.


V vsej tej protimaterialistični gonji pozabljamo vzgajati naše naslednike. Od besed ne bodo stali pokonci.

Ni komentarjev:

Arhiv