Blog o stvareh, ki ležijo na tleh in čakajo na nas.

NAMIG: za moje povezave ali arhiv novic pritisni na tipkovnici tipko "End".

4. april 2007

Resurrectis!!!

No, konec spanja. Pol leta me ni na "sceni" in itak ne vem kaj se dogaja na blogih. Upam, da bo moj zanimiv, s kakšno provokativno ali svežo mislijo. Ne da se mi več linkat na druge bloge ali kaj podobnega, čeravno ni povod za kakšno mojo neumnost.

Teme, ki jih lahko po novem pričakujete so še neznane, vsekakor pa so favoriti: Ubuntu, GNU/Linux in vsa free filozofija zraven, razmišljanja o sodobnih temah - politiki, družbi in tehnologijah dandanes, bomo rekli tudi kakšno o veri (kot se je izkazalo ravno v prejšnjem postu) in drugih stvareh, vrednih teh bitov in bajtov. Še enkrat, ciljam na originalnost mojih prispevkov, sicer ni vredno. Reprodukcija se je že itak toliko razpasla, da bom verjetno tudi jaz pokril kaj, kar je že kdo drug (samo strica Googla vprašajte :-) ). Ah, dosti, bomo videli kaj bo iz tega.

Ni komentarjev:

Arhiv