Blog o stvareh, ki ležijo na tleh in čakajo na nas.

NAMIG: za moje povezave ali arhiv novic pritisni na tipkovnici tipko "End".

23. maj 2006

Študentski protesti v teku

Po svoje se sovražim, da pišem šele zdaj na blog, ko imam kaj za napisat ampak tečee tematika ravno o tem, kar je že tako kontroverzno in pereče v slovenskem prostoru. Gre se za študentske proteste, ki so kot kaže v polnem teku.

Kaj me moti? Tole: Poleg tega je minister Zupan dejal, da so opustili misel na šolnine, ponudili 20.000 štipendij in dosegli dogovor o agenciji, ki bi ocenjevala kakovost študija. Vztrajali pa so pri omejevanju študentskega dela, in sicer pri 120 dni letno.

Vztrajali pa so pri omejevanju študentskega dela, in sicer pri 120 dni letno. Kar je zame kretenizem, po svoje. Že to, da bi zahtevali, da ima delavec pri delu osebni dokument (poleg napotnice študentskega servisa) bi po mojem (vzemite me resno - skromnem ampak jeznem) mnenju dosegli prečiščenje dela na črno (ob tem, da inšpekcija, pri streli božji, začne delat!!!!). Delo pa naj omejijo na dobiček - cca. 50000 SIT/mesec, ob tem, da ima ta študent državno štipendijo (ob tem, da že ima 20000 SIT štipendije, če ne, naj se zviša dovoljeno delo na 70000 SIT/mesec). Ljudje, ki so socialno ogroženi, naj dobijo 10 čukov več, in tisti, ki imajo velik dohodek, 10 čukov manj. Če bi vlada tudi malce postorila na drugih področjih, kot je npr. podjetništvo, kjer se molzejo denarji zaradi lukenj v birokraciji, bi denar za socialno ogrožene prišel v prave roke, namesto, da se ga daje tistim, ki nato javkajo, da nimajo za gorivo v svojem najnovejšem avtu. Ja, to naj raje naredi vlada, problemi, ki se znajdejo na študentskem pladnju ne izvirajo vedno iz študentskega pladnja ampak je treba pogledati malce širše in pogledati povezave, kako stvari potekajo.

Ampak summa summarum, nikoli ne bomo vsi zadovoljni in vedo bo nekdo izpadel iz sistema, ki je predviden (in verjemite mi, tudi moj sistem ima luknje, sem jih že nekaj domislil). Ampak sistem kot ga imamo zdaj zagotovo ni več ustrezen situaciji v kateri smo.

Ni komentarjev:

Arhiv