Blog o stvareh, ki ležijo na tleh in čakajo na nas.

NAMIG: za moje povezave ali arhiv novic pritisni na tipkovnici tipko "End".

4. junij 2005

Računalniška vozniška licenca povožena že v štartu

ECDL ali European Computer Driver Licence je potrdilo, ki si ga lahko pridobite skozi test, ki vas nauči razumevanja osnov delovanja računalnika in v bistvu, delanja z Office-om. In kot kaže, je to to (poglejte si učne module). Zakaj je torej ta licenca po mojem mnenju strel v prazno?

Ker čeprav lahko naredite powerpoint prezentacijo za dol past vam bo računalnik crknil ob prvem mailu, ki bo rekel, da ima nekaj za vas v priponki (virus seveda). Totalna beda. Dandanes je prva pomembna varnost, ne pa delo na računalnikih. Še en dokaz, da ljudje na položajih nimajo pojma od pojma.

Če kdo dobi kje kakšen dokaz, da učijo te uboge ljudi tudi kaj o virusih, spywaru in phishingu ipd., naj me prosim obvesti. Priporočena stran društva Informatika. Tam se začne ta farsa.

Ob to zadevo sem se spotaknil prek rtvslo.si.

2 komentarja:

Martin pravi ...

Hehe, zdaj sem se pa jaz nekaj novega naučil :)) (za BCC nisem vedel)

Martin pravi ...

Ja, :) k sreči ne velikokrat. Vedel sem, kaj in kako dela, ampak nikoli nisem mislil, da bi tako uporabljal. Sploh pa je gmail naštiman tako da ti vse obkljukane naslovnike kar takoj zadega v TO:

Arhiv